14 Haziran 2016 Salı

Haruki Murakami - Kadınsız Erkekler


                     Herkese merhabalar.  Bu benim blogumdaki ilk yazım olacak. Bunun için gerçekten heyecanlıyım. Ama bir şeyler yapmak istiyordum ve bir yerden de başlamam gerekiyordu. Onun için şuan burdayım. Ee o zaman başlayalım..



                     Karşınızda Kadınsız Erkekler..

          Bu benim Haruki Murakami'den ilk kitabım. Bu kitap sayesinde kendisi ile tanıştım. Uzun zamandır bu kitabı okumayı ve kendisi ile tanışmayı bekliyordum. Sonunda kendisi ile tanışabildim.

         Bu yazarla tanışmak için doğru kitap mı bilmiyorum diğerlerini okumadan bir şey diyemem ama bundan sonra severek okuyacağım yazarlar arasına girdi. Bu kadar gevezelikten sonra şimdi size kitaptan bahsedeceğim ; kitap içerisindeki 7 hikayeden oluşuyor, sıkmadan okuyabileceğiniz öyküler bunlar. Ve sonunda n'olcak derken kendinizi kitabın sonunda buluyorsunuz.
       
         Kendisini bana aldıran şey ise ismiydi zaten, ee isminden anlaşılıyor kitap ama ben o kadar da beklemiyordum yani. Kadınsız kalan erkekler var mıdır diye bir durup düşünmedim değil doğrusu. Varmış onu da öğrenmiş oldum. Kitab okurken de Japonya, Hindistan taraflarına doğru
        gitmedim değil bir, zaten yazarımız Kobe doğumlu çokta şaşırmamak lazım.
 
         Demem o ki efendim, kadınsız erkeklerin hikayesi sizi içine çekiyor siz de onlarla üzülüyorsunuz, yaşadıklarını görüp iç çekiyorsunuz. Ve Beatles var içince birazcık. Benden bu kadar alın okuyun yani. Kadınsız erkeklerden olmamanız dileğiyle..
      
       Yazarın dediği gibi ''bir kadını yitirmek, tüm kadınları yitirmek demek...''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder