7 Haziran 2019 Cuma


Dün birisine 'öyle güzel unuttum ki sabah uyandığımda hayatımın yeni bir gününe uyandım' dedim. Bunu derken iyiydim ama sadece birkaç kişi biliyor yerin dibinden yeryüzüne çıkışımı. Birini unutmak güzel bir şeymiş gibi konuştuğumu zannetmeyin sakın. Kimse kimseyi unutmuyor, ben de seni unutmayacağım ama yaşanılan acıların silinmesi gerekiyordu. Siliyorum ki yaşayabileyim en baştan. Kaldığım yerden demiyorum çünkü kaldığım yerle senin gittiğin yer aynı yer, ya sana gelirdim ya kendimden geçerdim. Ee baktım olmuyor en baştan başladım ben de. Hal böyle olunca tabii önceki elifi de kaybettik. İnsanın kendi yeni haline alışması yürümeyi yeni öğrenen bir bebeğin ilk adımını atması gibi. Tedirgin, ürkek hatta korkak belki de. Nerede dağılırsın, unuttuğun yerden yeniden açılır mı yaraların kestiremiyor insan. Tam bitti dediğin yerden başlama olasılığı çok yüksek. Yeni yolda yeni kendinle düşe kalka gidiyorsun işte. Bir yerden sonra alışıyorsun artık 'tamam' diyorsun. 'Biliyorum artık seni, bundan sonra yoluma seninle devam edebilirim' diyorsun. Öyle de oluyor zaten. Sadece yazdığım kadar kolay olmuyor. 
Sen bunları yaşarken karşı tarafın yerinde yeller esiyor. Böylesi daha iyi senin için, zaten bilmek de istemiyorsun. 
Ağlaya ağlaya gittiğin yolları, uykusuz gecelerini, yaşadığın onca kötü şeyi bir gecede silmek yürek istiyordu. Neyse ki hazırlıklıydım önceden yürek yemişliğim vardı. Bir de ben hiçbir zaman her şeyi bir anda silip atan biri olmamıştım, Son raddeye gelmişti bir şeyler. En sonuna kadar gidip ne olacağını görmek istemiştim. Cidden son olmuştu. Ama hala anlayamam insanlar 'seviyorum' derken niye giderler. Kimisi sıkılır kimisi hiç sevmemiştir kimisi.. 
Sense o kadar hayal kırıklığını bi' de zannettiklerini alıp yola çıkmışsındır. İnsanın içini delip geçiyor bazı şeyler bu da benim içimi delip geçti ama biliyordum o gecenin sabahı da vardı. Uyandığımda geçecekti. Artık yapabileceğim bir şey de kalmamıştı zaten içim de rahattı o yüzden. Elimden hatta kalbimden geleni yapmıştım. Uyandığımda geçti. Yeni bir hayata uyandım biliyordum artık her şey çok farklıydı. Yeni elifle yol alma vaktiydi artık. Ben de öyle yaptım. Sadece hala aştığım yollar, ağladığım geceler bir de acıyan kalbim aklıma gelince içim sızlar ama hepsi bu.


4 yorum:

  1. Bu anlatmış olduğun yazıda ben karşı taraftaki kişi oldum.Karşımdaki kişiyi üzmüş olmanın vermiş olduğu vicdan azabını içimde yaşıyorum hala.Onunla konuşmayı ben istemiştim ama daha fazla sürdüremeyeceğimi de söyleyen ben oldum.İlk başta gerçekten sevdiğimi söyleyebilirim ama zaman geçtikçe tanıdıkça olamayacağını düşündüm.Ama o bana biraz daha bağlanmıştı.Ben zamanla uzaklaştıkça o bana yakınlaşıyordu.Ben de ileride üzüleceğimize şimdiden çok büyümeden üzülsün diye ayrılmamız gerektiğini söyledim.Ama o istemedi.Ben de bırakmak zorunda kaldım.Böyle olacağını yaşamadan bilemezdim.Geride onu üzüp kalbini kırmış biri olarak kaldım.Bunu hatırladıkça vicdanım sızlıyor.Ben karşı tarafta olsaydım onun yaşadıklarını yaşasaydım çok üzülürdüm biliyorum.Ama kendi tarafımdan bakınca da yaşamamış olsaydık bilemezdik diye çelişkiye düşüyorum.Youtube videondan buraya geldim yazını okudum ve ben de yaşadıklarımı paylaşmak istedim yani içimi de dökmek istedim objektif olarak yorumunu bekliyorum...

    YanıtlaSil
  2. Bazen bir şeylerin olmayacağını bilerek devam etmek istiyoruz ama ne kadar zorlasak da olmayınca olmuyor işte. Senin durumunda da olmuş biri olarak söylüyorum, bence verdiğin kararın arkasında durmalısın. Evet birileri üzülmüş olabilir, hatta kırılmış dahi olabilir ama emin ol daha büyük üzüntüleri yaşamaktan/yaşatmaktan daha iyi bu durum. Zamanla tanıdığın bir insanla olmuyor diye düşünüyorsan ne onun zamanından ne kendi zamanından çalmanın bir anlamı yoktu bence. Naçizane fikirlerim böyle. Umarım daha güzelleri olur ikiniz içinde.

    YanıtlaSil
  3. Yorumun için teşekkür ediyorum.Sırf böyle bir karar aldığım için kendi arkadaşlarımdan bile tepki almıştım.Bana cephe alan arkadaşlarım dahi oldu.Ama şunu öğrendim kendi hayatım için kendi kararlarımı almam gerekiyor.Varsın herkes karşımda dursun ben mutlu olmadıktan sonra hiç biri mühim değil,bunu öğrendim.Sana da tekrardan yorumun ve temennilerin için teşekkür ediyorum.Sağlıcakla kal...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim ne demek. Mutlu olmadığın bir şeyi yaşamanın, mutlu olmadığın bir yerde kalmanın bir anlamı yok bence. Bu hayatı sen yaşayacaksın. Kararlarını da sen vermelisin. O yüzden canını hiç sıkma bence. Kendine iyi bak.

      Sil